
CRM. System czy strategia?
Autor: Maciej Stanusch
EAN: 9788383811611
Rok wydania: 2025
Rodzaj oprawy: twarda lakierowana
Ilość stron: 400
Wysokość: 21,0 cm
Szerokość: 14,8 cm
Data premiery: 31.01.2025
Opis:
Autor:
Maciej Stanusch – jeden z pierwszych orędowników rozwiązań CRM w Polsce. Od 1998 zajmuje się problematyką wdrożeń CRM. Od 2000 roku Maciej związany był z firmą doradczą Process4E. W spółce odpowiedzialny był za rozwój usług związanych z CRM. Brał udział w projektach m.in. dla Acer Africa (RPA), American Express, Compaq Computer, Microsoft, JTT Computer, SAP, Schneider Electric. Jest twórcą oryginalnej metodologii prowadzenia analiz przed-wdrożeniowych na systemy klasy CRM oraz programu szkoleń poświęconych tematyce CRM. Maciej tworzył również projekty nowoczesnych systemów do zarządzania relacjami z klientami, dla polskich producentów oprogramowania biznesowego.
Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów poświęconych tematyce CRM. Często bywa również prelegentem na konferencjach poświęconych tematyce CRM. Uwiecznieniem tej pracy było stworzenie pierwszego w Polsce vortalu poświęconego CRM. Był też pierwszą osobą, która zaczęła badać polski rynek CRM, co zaowocowało publikacją trzech raportów na temat polskiego rynku CRM oraz Call Center. Jest współautorem książki „CRM. Przewodnik dla wdrażających”.
Tematyką sztucznej inteligencji (AI) zajmuje się od 2003 roku. Uczestniczył w ponad 300 wdrożeniach narzędzi AI zarówno dla wielkich korporacji jak i małych i średnich firm. Trzykrotnie trafił na listę „50 najbardziej kreatywnych w biznesie” magazynu Brief. Otrzymał wyróżnienia „Rynkowego Lidera innowacji 2018” oraz „Computerworld IT Leader 2014”. Stworzony przez niego chatbot zajął siódme miejsce w światowym konkursie o nagrodę Loebnera (2019) w kategorii „najbardziej ludzki chatbot”.