CRM. System czy strategia

Jesteś tutaj:

CRM. System czy strategia?

Autor: Maciej Stanusch

EAN: 9788383811611

Rok wydania: 2025

Rodzaj oprawy: twarda lakierowana

Ilość stron: 400

Wysokość: 21,0 cm

Szerokość: 14,8 cm

Data premiery: 31.01.2025

Opis:

Czy CRM to tylko kolejny system informatyczny, czy może coś więcej? Dowiedz się, jak strategiczne podejście do CRM może zrewolucjonizować Twoje procesy biznesowe, poprawiając efektywność i zwiększając zadowolenie klientów. Książka „CRM. System czy strategia” to niezbędne kompendium wiedzy, które pomoże Ci przygotować firmę do wdrożenia CRM na wielu poziomach – od gruntownego zrozumienia potrzeb biznesowych, przez modyfikację procesów, aż po wybór i implementację odpowiednich narzędzi informatycznych. Znajdziesz tu praktyczne wskazówki, studia przypadków i ekspertyzy, które pozwolą Ci maksymalnie wykorzystać potencjał systemów CRM w rozwoju Twojej firmy. Niezależnie od tego, czy jesteś na początku drogi z CRM, czy szukasz sposobów na optymalizację istniejącego systemu, ta książka jest dla Ciebie. Zacznij przekształcać swoje podejście do zarządzania relacjami z klientami już dziś!
 

Autor:

Maciej Stanusch – jeden z pierwszych orędowników rozwiązań CRM w Polsce. Od 1998 zajmuje się problematyką wdrożeń CRM. Od 2000 roku Maciej związany był z firmą doradczą Process4E. W spółce odpowiedzialny był za rozwój usług związanych z CRM. Brał udział w projektach m.in. dla Acer Africa (RPA), American Express, Compaq Computer, Microsoft, JTT Computer, SAP, Schneider Electric. Jest twórcą oryginalnej metodologii prowadzenia analiz przed-wdrożeniowych na systemy klasy CRM oraz programu szkoleń poświęconych tematyce CRM. Maciej tworzył również projekty nowoczesnych systemów do zarządzania relacjami z klientami, dla polskich producentów oprogramowania biznesowego.

Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów poświęconych tematyce CRM. Często bywa również prelegentem na konferencjach poświęconych tematyce CRM. Uwiecznieniem tej pracy było stworzenie pierwszego w Polsce vortalu poświęconego CRM. Był też pierwszą osobą, która zaczęła badać polski rynek CRM, co zaowocowało publikacją trzech raportów na temat polskiego rynku CRM oraz Call Center. Jest współautorem książki „CRM. Przewodnik dla wdrażających”.

Tematyką sztucznej inteligencji (AI) zajmuje się od 2003 roku. Uczestniczył w ponad 300 wdrożeniach narzędzi AI zarówno dla wielkich korporacji jak i małych i średnich firm. Trzykrotnie trafił na listę „50 najbardziej kreatywnych w biznesie” magazynu Brief. Otrzymał wyróżnienia „Rynkowego Lidera innowacji 2018” oraz „Computerworld IT Leader 2014”. Stworzony przez niego chatbot zajął siódme miejsce w światowym konkursie o nagrodę Loebnera (2019) w kategorii „najbardziej ludzki chatbot”.