Sztuczna inteligencja. Inspiracje dla biznesu

Jesteś tutaj:

Sztuczna Inteligencja. Inspiracje dla biznesu

Autor: Maciej Stanusch

EAN: 9788383811604

Rok wydania: 2025

Rodzaj oprawy: twarda lakierowana

Ilość stron: 284

Wysokość: 21,0 cm

Szerokość: 14,8 cm

Data premiery: 31.01.2025

Opis:

„Sztuczna Inteligencja” (AI) stała się słowem roku 2023. Ludzkość zbudowała najpotężniejszą technologię w swojej historii. Technologię, która zmieni świat, w tym świat biznesu Przedsiębiorstwa, które nie będą potrafiły wykorzystać sztucznej inteligencji w swojej działalności wypadną z rynku. Proces ten już się rozpoczął. I przyspiesza. Na rynku pojawiają się firmy, które korzystając ze zdobyczy tej technologii obniżyły koszty procesów biznesowych o 90 %. Wprowadziły produkty które bez AI nie mogłyby funkcjonować. Działają szybciej, sprawniej, zyskowniej niż konkurencja. Jak wdrożyć AI w swojej firmie. Od czego zacząć? Książka ta jest zbiorem inspiracji dla wszystkich, który chcą wsiąść do ekspresu z napisem „Sztuczna inteligencja”. Maciej Stanusch – zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji (AI) od 2003 roku. Uczestniczył w ponad 300 wdrożeniach narzędzi AI zarówno dla wielkich korporacji jak i małych i średnich firm. Trzykrotnie trafił na listę „50 najbardziej kreatywnych w biznesie” magazynu Brief. Otrzymał wyróżnienia „Rynkowego Lidera innowacji 2018” oraz „Computerworld IT Leader 2014”. Stworzony przez niego chatbot zajął siódme miejsce w światowym konkursie o nagrodę Loebnera (2019) w kategorii „najbardziej ludzki chatbot”. Opracowana w jego firmie technologia trafiła w 2016 roku do prestiżowego zestawienia Intelligent Assistant Landscape stworzonego przez firmę badawczą Opus Research gdzie zostaje umieszczona pomiędzy takie brandy jak Amazon, Apple, Facebook, Google, IBM, Intel…

Autor:

Maciej Stanusch – jeden z pierwszych orędowników rozwiązań CRM w Polsce. Od 1998 zajmuje się problematyką wdrożeń CRM. Od 2000 roku Maciej związany był z firmą doradczą Process4E. W spółce odpowiedzialny był za rozwój usług związanych z CRM. Brał udział w projektach m.in. dla Acer Africa (RPA), American Express, Compaq Computer, Microsoft, JTT Computer, SAP, Schneider Electric. Jest twórcą oryginalnej metodologii prowadzenia analiz przed-wdrożeniowych na systemy klasy CRM oraz programu szkoleń poświęconych tematyce CRM. Maciej tworzył również projekty nowoczesnych systemów do zarządzania relacjami z klientami, dla polskich producentów oprogramowania biznesowego.

Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów poświęconych tematyce CRM. Często bywa również prelegentem na konferencjach poświęconych tematyce CRM. Uwiecznieniem tej pracy było stworzenie pierwszego w Polsce vortalu poświęconego CRM. Był też pierwszą osobą, która zaczęła badać polski rynek CRM, co zaowocowało publikacją trzech raportów na temat polskiego rynku CRM oraz Call Center. Jest współautorem książki „CRM. Przewodnik dla wdrażających”.

Tematyką sztucznej inteligencji (AI) zajmuje się od 2003 roku. Uczestniczył w ponad 300 wdrożeniach narzędzi AI zarówno dla wielkich korporacji jak i małych i średnich firm. Trzykrotnie trafił na listę „50 najbardziej kreatywnych w biznesie” magazynu Brief. Otrzymał wyróżnienia „Rynkowego Lidera innowacji 2018” oraz „Computerworld IT Leader 2014”. Stworzony przez niego chatbot zajął siódme miejsce w światowym konkursie o nagrodę Loebnera (2019) w kategorii „najbardziej ludzki chatbot”.