Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Regulamin

§ 1. Definicje

Sprzedawca – firma “eVirtualis Sp. z o.o.” z siedzibą w Gliwicach, kod pocztowy 44-117
przy ul. Toszeczka 101. NIP: 6482767305, REGON 243122210, KRS 441382.

Nazwa rejestru i organu prowadzącego:
SĄD REJONOWY W GLIWICACH, X WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO

Zamawiający:
a) Osoba fizyczna nabywająca towar w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, wg przepisów Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 141, poz. 1176),

b) Przedsiębiorca nabywający towar w celach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą w rozumieniu odpowiednich przepisów Kodeksu cywilnego.

§ 2. Postanowienia ogólne
 
1. Każda osoba składająca zamówienie jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem.

Nieznajomość regulaminu nie zwalnia Zamawiającego z zawartych w nim zasad i postanowień. Podczas zakładania konta lub składania zamówienia przez telefon, e-mail lub osobiście w siedzibie firmy przyjmuje się znajomość regulaminu oraz akceptację jego warunków przez Zamawiającego.

§ 3. Zakupy
 
1. Sprzedawca świadczy usługę sprzedaży książek oferowanych w sklepie internetowym. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z zawarciem umowy kupna-sprzedaży pomiędzy Zamawiającym a  Sprzedawcą, na zasadach określonych niniejszym regulaminem.

2. Sprzedawca nie odpowiada za niewłaściwe podanie adresu dostawy, numeru telefonu lub danych osobowych Zamawiającego. Koszty wynikłe z podania błędnych informacji ponosi Zamawiający (zwłaszcza w wypadku przeadresowania paczki lub nieterminowego jej odbioru). Zamawiający zobowiązuje się do podania aktualnego adresu mailowego oraz do skutecznego kontaktu ze Sprzedawcą po złożeniu zamówienia.

3. Cena zawarta w umowie jest ceną ostateczną, wyrażoną w polskich złotych oraz zawierającą podatek VAT.
Sprzedawca na  życzenie wystawia Faktury VAT. W razie chęci otrzymania takiego dokumentu Zamawiający zobowiązany jest do zaznaczenia odpowiedniej opcji podczas składania zamówienia. Faktura VAT wysyłana jest wraz z zakupionym towarem.

4. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 10 dni roboczych (w szczególności w wypadku "druku na życzenie"). Okres ten może zostać przedłużony w przypadkach na które Sprzedający nie ma wpływu (w razie wydłużonego terminu dostawy książek,, awarii urządzeń związanych z produkcją itp.).

5. Sprzedawca w miarę możliwości niezwłocznie informuje Zamawiającego o zmianach w zamówieniu. Informacje te wysyłane są na podany przez Zamawiającego adres mailowy.

§ 4. Ceny i metody płatności

1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz inne opłaty.

2. Klient może wybrać następujące metody płatności:

  • przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
  • płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia). Operatorem płatności elektronicznych jest BlueMedia S.A. Obsługiwane karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic.
  • płatność kartą (obsługiwane karty: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro). W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A. (Przelewy24).

4. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.


§ 5. Wysyłka i odbiór zamówień
 
1. Zamówienia realizowane przez Sprzedawcę przygotowywane są po złożeniu zamówienia w którym Zamawiający określa zakres wykonania usługi oraz po zaksięgowaniu wpłaty na firmowym koncie.

2. Wysyłka zamówień realizowana jest za pośrednictwem kuriera.

3. Podczas zatwierdzania zamówienia Zamawiający wybiera formę płatności i wysyłki.

§ 6. Zwrot i wymiana

1. Każdy Zamawiający będący konsumentem w rozumieniu art. 22Kodeksu cywilnego ma prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Towar nie może być zniszczony, ani używany. Sprzedający uważa za nieużywane produkty takie, które nie mają jakichkolwiek śladów używania (niezerwana plomba, brak jakichkolwiek otarć lub wgnieceń itd.).

2. Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udstępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

3. Zwrotu należy dokonać  przesyłką kurierską nadaną na adres sklepu podany w kontakcie, załączając podpisane pisemne oświadczenie Zamawiającego o odstąpieniu od umowy wraz z oryginalnym paragonem, potwierdzeniem przelewu lub wyciągiem z karty kredytowej o rezygnacji z towaru lub wymianie.

4. W przypadku zwrotu towaru pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Zamawiającego.

5. W przypadku skorzystania z prawa do 14-dniowego odstąpienia koszt zwrotu towaru ponosi zamawiający. Towar przesłany z opcją za pobraniem nie będzie odbierany.

6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

§ 7. Reklamacje

1. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są dwuletnią gwarancją na podstawie paragonu, faktury, potwierdzenia przelewu lub wyciągu z karty kredytowej.

2. Zamawiający (w tym przedsiębiorca dokonujący zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nie posiadających dla kupującego charakteru zawodowego) ma prawo do odstąpienia umowy bez podania przyczyn w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia.

3. Jeżeli Zamawiający ujawni wady fizyczne towaru powinien skontaktować się niezwłocznie z naszym sklepem na podany w kontakcie e-mail lub telefon, po czym odesłać towar na adres podany w kontakcie.

Do odsyłanego towaru proszę dołączyć podpisane oświadczenie pisemne z opisem wykrytej wady i kopię paragonu, potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej. Reklamacja będzie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na wolny od wad. Jeżeli wymiana towaru nie będzie możliwa (np. w wyniku wyczerpania towaru) Sprzedający ustali termin realizacji zamówienia, zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje nabywcy inny towar.

4. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.

5. Jeżeli sprawa będzie wymagała dodatkowych ekspertyz technicznych wykonanych przez zewnętrzne firmy termin rozpatrzenia reklamacji może zostać wydłużony do 14 dni o czym Zamawiający zostanie poinformowany. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Zamawiającego, oznacza to, iż uznał żądanie za uzasadnione.

6. Powyższe uprawnienia dotyczą również przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego.

 
§ 7. Rękojmia
 
1. Sprzedawca odpowiada za towary dostępne w Sklepie na zasadach wynikających z właściwych przepisów prawa, w szczególności na podstawie ustawy - Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740) – Rękojmia za wady.

2. Zamawiający może zrealizować swoje prawa z tytułu rękojmi na podstawie dowodu zakupu, takiego jak: paragon, faktura, potwierdzenia przelewu lub wyciąg z karty kredytowej

3.  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat o daty nabycia – dostarczenia towaru.

4. Zamawiający powinien zgłosić wadę uzasadniającą roszczenia z tytułu rękojmi najpóźniej w ciągu roku od jej zauważenia.

5. Jeżeli Zamawiający ujawni wady fizyczne towaru powinien skontaktować się niezwłocznie z naszym Sklepem na podany w kontakcie e-mail lub telefon lub pocztą tradycyjną, po czym odesłać towar na adres podany w kontakcie.

Do odsyłanego towaru proszę dołączyć podpisane oświadczenie pisemne z opisem wykrytej wady i kopię paragonu, potwierdzenie przelewu lub wyciąg z karty kredytowej. Reklamacja będzie rozpatrzona nie później niż w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru. Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa (np. w wyniku wyczerpania towaru). Sprzedający ustali termin realizacji zamówienia, zwróci Zamawiającemu równowartość ceny produktu lub zaoferuje nabywcy inny towar.

6. Sprzedający nie przyjmuje przesyłek odesłanych za pobraniem.

7.Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta

8. Powyższe uprawnienia dotyczą również przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością jednak nieposiadających dla kupującego charakteru zawodowego


§ 8. Postanowienia końcowe
 
1. Do udzielenia wszelkich potrzebnych informacji związanych z zakupami w sklepie internetowym zobowiązana jest obsługa sklepu.

2. Sprzedawca zastrzega możliwość wprowadzania zmian w regulaminie, bez wcześniejszego informowania o tym klientów.

3. Akceptując regulamin, Zamawiający potwierdza, iż zapoznał się z opisem towaru i nie wnosi wobec jego jakości, kompletności i funkcjonalności żadnych zastrzeżeń. Jednocześnie poświadcza świadomość faktu, że opakowania produktów mogą różnić się od tych przedstawionych na zdjęciach.

4. Do zakupionych towarów stosuje się przepisy ustawy z dnia 27.7.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r., nr 141, poz. 1176 ze zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 2.3.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000r., nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93)

5. Ewentualne spory wynikłe na tle wykonania umowy, Strony będą rozstrzygać polubownie.

6. W sprawach nieuregulowanych niniejsza umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.