ChatGPT w marketingu - Prompty. Wskazówki i triki (Karolina Kuligowska, Maciej Stanusch)
Wystaw opinię o produkcie
Kod produktu: B529-2328B_20250604105658
Cechy produktu
Książki
Opis
ChatGPT to jedno z najpotężniejszych narzędzi wspierających pracowników jakie pojawiło się w ostatnich latach na rynku. Jego możliwości są ogromne. Potrafi pisać dowolne teksty, wykonywać analizy biznesowe, „wymyślać” nowe produkty, podpowiadać strategie biznesowe, odpowiadać na niemal dowolne pytania. Może jednak znacznie więcej zastępując, wspierając lub automatyzując większość intelektualnych zadań realizowanych w przedsiębiorstwach poczynając od profesjonalnego tłumaczenia tekstu, tworzenia regulaminów, instrukcji a skończywszy na zaawansowanych analizach produktów konkurencji.
Niniejsza książka jest zbiorem instrukcji, wskazówek i trików które można wykorzystać w optymalizacji tego niezwykłego narzędzia. Zawiera praktyczne przykłady zapytań do ChatGPT, prezentuje również inne modele jak Claude.AI i zawiera praktyczne informacje, które rozwiązania lepiej sprawdzają się do konkretnych zastosowań.
Karolina Kuligowska
Ekspertka naukowa w dziedzinach konwersacyjnej sztucznej inteligencji, Text Miningu i Data Science przy multidyscyplinarnych projektach badawczo-rozwojowych realizowanych we współpracy z sektorem biznesowym. Wykładowczyni studiów doktorskich, magisterskich, licencjackich oraz podyplomowych, związana zawodowo z Uniwersytetem Warszawskim oraz Akademią Leona Koźmińskiego. Główne obszary jej badań dotyczą rozwoju innowacyjnych technologii opartych na sztucznej inteligencji, systemach konwersacyjnych i przetwarzaniu języka naturalnego. Autorka licznych publikacji naukowych, cenionych zarówno przez środowisko akademickie, jak i praktyków.
Maciej Stanusch
Maciej Stanusch – zajmuje się tematyką sztucznej inteligencji (AI) od 2003 roku. Uczestniczył w ponad 300 wdrożeniach narzędzi AI zarówno dla wielkich korporacji jak i małych i średnich firm. Trzykrotnie trafił na listę „50 najbardziej kreatywnych w biznesie” magazynu Brief. Otrzymał wyróżnienia „Rynkowego Lidera innowacji 2018” oraz „Computerworld IT Leader 2014”. Stworzony przez niego chatbot zajął siódme miejsce w światowym konkursie o nagrodę Loebnera (2019) w kategorii „najbardziej ludzki chatbot”.
Opracowana w jego firmie technologia trafiła w 2016 roku do prestiżowego zestawienia Intelligent Assistant Landscape stworzonego przez firmę badawczą Opus Research gdzie zostaje umieszczona pomiędzy takie brandy jak Amazon, Apple, Facebook, Google, IBM, Intel…
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.